FARMONA EXOTIC MANICURE Peeling cukrowy do dłoni 300 g
FARMONA EXOTIC MANICURE Peeling cukrowy do dłoni 300g
EXOTIC MANICURE to aromatyczna terapia przeznaczona do specjalistycznej pielęgnacji dłoni. Odżywia i regeneruje odwodnioną skórę dłoni, a dzięki niezwykłemu zapachowi sprawia, że zabieg z użyciem preparatów z tej linii staję się niezwykle relaksującym rytuałem. Przeznaczenie: sucha, odwodniona, wymagająca regeneracji skóra dłoni
EFEKTY: dokładne oczyszczenie skóry dłoni złuszczenie zrogowaciałego naskórka wygładzenie i ujędrnienie pobudzenie mikrokrążenia zwiększenie absorpcji składników aktywnych z kolejno aplikowanych preparató
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.