- Wyposażenie salonu fryzjerskiego(621)
- Wyposażenie studia tatuażu(332)
- Meble kosmetyczne(332)
- Kosmetyka profesjonalna(263)
- Urządzenia kosmetyczne(110)
- Wyposażenie podologiczne(399)
- Produkty do stylizacji paznokci(215)
- Frezarki kosmetyczne i frezy(191)
- Kosmetyki Apis Professional(311)
- Kosmetyki FARMONA(143)
- Kosmetyki SYIS PRO(40)
- Urządzenia i sprzęt do masażu(53)
- Depilacja(82)
- Manicure hybrydowy Claresa(366)
- Manicure Hybrydowy Ocho Nails(205)
- Dezynfekcja i sterylizacja(111)
- Części zamienne i akcesoria(73)
- Sprzęt fitness(12)
- Fotele biurowe(7)
- Fotele Gamingowe(0)
- Nowości
- Promocje
69,53 zł
Cena regularna:
113,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
67,09 zł
Cena regularna:
109,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
32,32 zł
Cena regularna:
52,99 zł
92,71 zł
Cena regularna:
151,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
32,32 zł
Cena regularna:
52,99 zł
132,97 zł
Cena regularna:
217,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
13,41 zł
Cena regularna:
21,99 zł
289,99 zł
Cena regularna:
369,99 zł
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:
A) konsumentem
albo
B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@getfull.pl.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: Centrum zaopatrzenia gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich, ul. Graniczna 8B, budynek DC 2A 54-610 Wrocław, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Reklamacje
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@getfull.pl lub drogą pocztową na adres ul. Wiedeńska 5G lok. 15, 66-400 Gorzów Wielkopolski.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.